SMAJ v.21

Tjohoo, jag är i fas! Jag gjorde veckans SMAJ igår, det kommer här:



Blommor i mängder, sen har jag dragit spets runt hela kortet, två varv. Syns inte superbra på fotot dock... Chipboardhjärtat målade jag först med glimmer glaze, sen lackade jag det med crackle paint. När lacket torkat satte jag fast bokstäverna och körde ett lager crackle till.

Jag tror faktiskt att jag börjar vara i fas med mitt skapande, känns skönt! Har haft en del med kort deadline, samtidigt som jag har jobbat mycket och haft mycket på fritiden. Men nu så!
Och den här veckan är jag ju som sagt nästan helt ledig! Skönt!!

Idag är det så gråtrist och regnigt, vet inte vad vi ska hitta på... Inget kul att vara ute. Annars har jag ju lite trädgårdsarbete som väntar... Svårt också med lillprinsen som är så rymningsbenägen! ;-P

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

OMG vilket snyggt SMAJ du gjort!!!! Tokgillar väldigt mycket :-) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback