Prickar...

Nu är jag här igen! Har haft en angenäm helg på jobbet även om det sved lite att gå in i bunkern när solen gassade i lördags eftermiddag... Men idag är jag ju ledig! :-) Vet inte vad vi ska hitta på för att aktivera oss lagom...
Jag har inte mindre än TVÅ kort att göra till SMAJ om det råkar komma lite pysseltid i vägen. Dessutom har jag en massa andra saker jag borde scrappa, men det kanske får bli ikväll.

Just ja, igårkväll chockade jag min stackars kropp med en löptur! Äntligen!! Har ju tänkt länge nu att jag ska, men jag har liksom skjutit upp det... Igår blev det av! Slarvade dock med stretchandet så jag känner mig lite stel idag. :-) Runkeeper hakade upp sig på nåt vänster så jag vet inte hur långt jag sprang tyvärr. :-( Hade ju varit kul att kunna jämföra, men jag får hoppas det funkar nästa gång!

Eftersom jag inte kan visa något nyproducerat får jag ta sista Sälen-LO'n. Den är väldigt prickig... :-)



Mina finaste har soffhäng i pyjamas! <3

Och så lite mer eller mindre obligatoriska detaljbilder... ;-) En bra ursäkt för att få göra lite collage då och då.



Här har jag dragit med slangen till mist-munstycket över pappret, blir väldigt fin effekt tycker jag. Har även sprayat som vanligt. Mist är en sällsynt bra uppfinning om ni frågar mig!

Nähä, nu är det färdighängt vid datorn, dags att göra lite nytta! Ut i solen och hänga tvätt tex. Sen är jag liite sugen på att åka till IKEA och köpa ett litet bord till uteplatsen på framsidan. Vi får väl se hur det blir....
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: MormorMargareta

Läcker LO (och läckra ungar)!! Det är min första visit i din blögg och här har jag hittat mycket att inspireras av. Tack för att du delar med dig!

Postat av: Linda

Prickigt är bra, och prickigt är snyggt!! I detta fallet jättesnyggt.

Mist är också väldigt bra, men de flesta av mina har gått sönder, jag kan inte spraya med dem längre. Så jag får droppa istället. Det blev himla snyggt att dra med slangen över pappret, måste testas!

2011-05-11 @ 15:12:04
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/
Postat av: Stefan Nilsson

Eftersom du använder Runkeeper så är du kanske sugen på att hoppa på vår månadstävling där vi motiverar varandra till att gå så ofta som möjligt? :)

2011-05-13 @ 16:08:43
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback