The amazing race

är ett väldigt spännande program som går lite allt som oftast på tv... På söndagarna går både gamla program på förmiddagen och nya på kvällen. Kolla det om ni inte har gjort det förut!
Det är också titeln jag använde mig av på min senaste LO. Fotot är på barnen på busfabriken och jag tycker att man riktigt ser att det är tävling på G. :-) Pluttungarna!!



Den här är jag jättenöjd med, även om fotot inte riktigt gör den rättvisa... Som vanligt...
Men snart (förhoppningsvis) är det vår och ljust och varmt och... :-) Ska bli ganska skönt tycker jag!
Nu är det inte långt kvar till träffen!! Gjorde min namnskylt igår, packandet får bli imorrn kväll för ikväll jobbar jag.
Hoppas jag har massor av skoj att uppdatera med efter helgen!! :-) Man kanske rent av skulle lägga ut lite bilder från träffen så ni andra får se hur kul vi har... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback