sötis

Hej i vårsolen!
Jag ska snart åka och jobba, men först tänkte jag visa en LO som jag gjorde härom kvällen.



Finaste dottern i sina kaninöron när vi var på genrepet av Melodifestivalen här i Linköping. Hon tyckte det var så högtidligt! Snälla farmor bjöd med oss!!
Stella hejade på Eric Saade, som vann inte bara teströstningen på dagen, utan även på kvällen när vi kollade "på riktigt" och hela alltet... Gissa om hon var lycklig! (även om hon hejade lite på Linda Bengtzing också i stora finalen).





Ser ni att jag strödde konfettihjärtan och använde som mask till min mist? Det syns iallafall när man vet om det... :-)
Nu ska jag göra mig redo för en kväll i vita kläder! Ha en fortsatt fin dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla fin layout! Gillar placeringen av dekosarna, den stora fyrkanten, de rivna kanterna. Eller, allt helt enkelt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback