Skrotbokens mini art journal v.12

I sista minuten (eller egentligen inte eftersom det inte finns någon deadline) kommer veckans kort... Jag tyckte det var svårt den här gången. Visste inte riktigt hur jag skulle angripa det hela, men så fick det bli fina spillpapper från en LO jag just gjort. När jag väl tänkte efter så vet jag ju precis vad jag önskar här i världen. Såklart att min fina, fantastiska och underbara familj får vara frisk och må bra! Om det handlar min journal denna vecka.



Färgglatt och enkelt! Snygga band i hålet, men jag fick inget bra foto på det och jag orkade inte fota om...
Imorrn är det ju ny vecka och nytt ord, ska bli spännande att se vad det blir!

I övrigt har vi haft en lugn och skön helg! S var på kalas i fredags och i förmiddags, sen var hon på bio och övernattning med farmor igår. Maken, jag och lilltrollet käkade pizza på stan igår och hade en skön hemmakväll med earth hour, kortspel, lite tv och lite vin. Väldigt trevligt!
Inatt ska jag åka och jobba. Känns lite halvjobbigt som vanligt när det vankas nattjobb, men det blir säkert bra när jag väl är på plats!
På återseende! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback