Mer från Linköpingscrap

Eftersom sonen sover och dottern är på kalas har jag lite ostörd datortid... ;-D Hittade några LO's som jag gjorde på Linköpingscrap i början av mars.
Den första gjorde jag till en lifttävling som designat hade.



Som vanligt lite mist... Bradsen hittade jag i Evas loppislåda! (brukar fynda i den... :-)) Fågeln tror jag var med i nåt Mollyskit. Tycker de är sååå fina, men det här var den sista. :-( Tycks ha fått nån typ av pippi på fåglar!



Om jag inte minns helt fel var den här till en skisstävling! (fattar inte hur mitt minne kan vara så kort!?) Well, well... Fotona är från julafton, Ville fick en stor lastbil av sin farbror. Som synes gillade han den mycket!
(igår fick han en stor polisbil med sirener av samma farbror, gissa om han är populär?!)

Till sist ska jag visa mitt bidrag till bildutmaningen på söndagen. Jag valde att ta fasta på att det var väldigt mycket vita saker och min LO blev såhär:



Jag öste på med vita dekorationer. Hela LO:n är sprayad rikligt med vit chalkboardmist, men det syns ju sällsynt dåligt på den här bilden... Ganska fint i verkligheten iallafall.



Nu kanske jag skulle scrappa lite istället för att hänga framför burken...
Ha en fortsatt skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback