Glitter och glamour

Eftersom jag har ångan uppe kan jag ju lika gärna fortsätta blogga... :-) Under mars månad har Skrotboken en tävling med tema glitter och glamour och en touch av melodifestival... Man kan vinna ett härligt paket från Pyssloteket.
Jag har gjort mitt bidrag;



Reglerna säger att man ska inspireras av Melodifestivalen och skapa ett alster med not/noter och glitter. Vad kunde passa bättre att scrappa än fotona från genrepet av deltävlingen här i Linköping?

Jag har sprayat hela sidan med glimmermist och stjärnorna är också glimmermistade under glossyn. Titeln och spetsen är målad med  glimmer glam, en annan väldigt trevlig uppfinning... :-)



Blev väldigt glad när jag kom på att jag hade den här stämpeln i mina gömmor. Kan rentav vara premiär för användandet... (trots att jag köpte den på Linköpingscrap för ett år sedan... :-0) Snygg är den iallafall och jag ska lägga den högre upp så jag ser den och använder den mer!

'

Här ser man väl att det glittrar fint om både stjärnan och spetsen?!

Skynda till skrotboken och var med du också!!

Kommentarer
Postat av: maxell

Aaah ni var på genrep. Skoj! Klockrent att scrappa till denna tävling!

Postat av: svartrandig

du måste vinna den va skiiitsnygg ju!!

2011-03-15 @ 20:51:58
URL: http://svartrandig.blogspot.com
Postat av: svartrandig

du måste vinna den va skiiitsnygg ju!!

2011-03-15 @ 20:52:51
URL: http://svartrandig.blogspot.com
Postat av: Anna Pyssloteket

Fin LO!

Lycka till :)

2011-03-21 @ 14:42:53
URL: http://www.pyssloteket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback