Skisstävling på Svensk Scrapbooking

Jag hittade en skiss jag gillade på Svensk scrapbooking. Den var till junis månadstävling och jag bestämde mig för att göra en LO. Den blev så här:



Det rutiga pappret går i grönt, men det ser ju mest brunt ut ser jag nu...
De bruna blommorna kommer från GeKås hör och häpna... Fast jag har bytt ut bradsen i mitten till glittrigt gröna istället för bruna! :-)



Titeln är delvis skriven med mitt favvoalfabete för stunden, Storyteller. Supersnyggt tycker jag och vill ha fleeeer!! Har baltat lite med glossy här och där. Syns inte jättebra på fotona tyvärr.
Fotot på äpplena tog jag en dag när jag köpt ett nytt fruktfat som jag fick för mig att föreviga...
Nu väntar nattning av en obstinat tvååring som inte alls vill sova.... och en femåring som fyller sex imorrn! <3
På återseende! 



Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Så snygg layout! Tokgillar allt :-) Det rutiga pappret - är det möjligtvis ett BG?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback