Oj vad jag pysslar! :-D

Jag har kommit in i ett riktigt stim och tycker det är superduperkul att scrappa!! Slösurfar lite och dyker på utmaningar här och där... Hittade en himla trevlig skiss på Swe Scrapbook som föll mig på läppen! Jag lekte lite med gesso, crackle och mist... Symaskinen fick också komma till pass! Jag gjorde dock en ram runt hela fotot till skillnad från skissen. Lite blommor och halvpärlor runt lillprinsen! <3



Färgerna blev visst lite missvisande, den är faktiskt lite snyggare irl. ;-)



Nu håller jag på och pimpar vår välkomstskylt som började se så rostig och risig ut... Ska bli himla intressant att se hur det blir... Just nu ligger den på tork för tredje gången, haha! Nån som vet om decoupagelack tål regn förresten? Kan ju vara bra...

Kanske visar hur den blir om jag inte måste slänga den! ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin Tvedt

Wow, vad snygg!!!!!

Vilken jätteläcker och avancerad tolkning av SWE-skissen. Vi blir alltid lika glada när vi kan inspirera er läsare! Vi vill se MER av det du gör!

Mvh,

/Malin

DT på SWE Scrapbooking

Postat av: Mahlin78

Strunt samma om färgerna blev missvisande - för layouten är galet snygg! Härligt att få leka loss och kladda :-) Kram, Malin

2011-06-17 @ 06:40:05
URL: http://mahlin.blogspot.com
Postat av: ElinÅ

Såg den på SWEbloggen:) I LOVE!!! Så jäkla snygg!

Kram Elin

2011-06-23 @ 23:49:02
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com
Postat av: maxell

Såååå härligt lekfull! Gillar verkligen! Det är effektfullt med det fotot och den titeln.

2011-06-27 @ 11:46:36
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback