CC-bidrag

Har lyckats göra hela två bidrag, än så länge... Hmm, jobb och sjuka barn gör inte att man får mer tid till pyssel precis, men jag är nöjd med de två jag hunnit iallafall! De kommer här:
Först ut är mitt bidrag till skissen för LO.



Det här bidraget var det allra första som laddades upp i galleriet. Det ni! ;-) Jag är väldigt nöjd med den här LO:n. Gillar det lekfulla och färgglada! Och självklart tycker jag att min fina prins är gudomlig på fotot!!



Lite detaljer...

Nästa bidrag till utmaningen som handlar om sommarkärlek, vilket också skulle vara titeln på LO:n. Så här blev min tolkning av det hela...



Det kanske låter illa, men jag tycker faktiskt att rosévin är fantastiskt gott på sommaren! Så fort solen börjar värma lite blir jag sugen på att sitta i kvällsolen på altanen och njuta av ett glas rosé. Lyckligtvis är det inte varje dag som jag gör slag i saken... ;-)
Frossade i rosor för att förstärka känslan av sommar.

Å så lite detaljer här med...



En kul grej jag kan berätta om ni inte sett det, är att mitt bidrag till förra veckans skiss på
Swe Scrapbook blev utvalt tillsammans med en annan LO att visas upp i bloggen! Roligt!!

Nu ska jag göra lite nytta! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: maxell

Verkligen härligt färgglatt i den första. Å den andra... klart det ska va rosé någon gång då och då. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback