SMAJ v.28

Plötsligt fick jag ett ryck och gjorde SMAJ-bidrag! Har inte haft lust till det på ett tag, men nu så! Har tagit dem i inspirationsordning, mao inte alls i veckoordning... Först ut blir ordet för vecka 28 som är semester!



Syns ju tyvärr inte så bra på fotot hur glittrigt och fint det är... Har kladdat med gesso, mist, pearlmaker, stickles... Kanske nåt mer som jag inte minns just nu... :-) Stämplade ordet semester med gult först, syntes inte. Sen tog jag turkost, vilket inte heller syntes, så till slut fick det bli svart! :-) Bokstavsstämplarna är nya och jag är jättenöjd med dem! Har velat ha små sådana ganska länge!



Lite glittrigare på nära håll!
Semester är ju underbart på alla sätt och vis! Man får vara ledig och kan ta dagarna som de kommer. Ibland visar solen sitt vackra ansikte och det är ju fantastiskt! Ibland lyser den med sin frånvaro men då kan man ju göra andra saker och det är ju också trevligt!
Jag gillar semester kort sagt!

Jätteroligt kort att göra och jag blev väldigt nöjd! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback