Rött, blått och vitt

Inför 4:e juli publicerades ett inlägg på Skrotboken med alster i färgerna rött, blått och vitt. Jag hade en LO med:



Jag plockade ihop allt möjligt jag hittade i mina högar på pysselbordet. Chipboardstjärnan har jag målat med röd pearlmaker. Tror att det är vit pearlmaker jag har målat pappret med. (Det var ganska länge sen jag gjorde den här layouten, så jag kommer visst inte riktigt ihåg...)
Tycker att det lilla tårtpappret är hemskt sött!



Det var väldigt roligt att göra den här layouten!! Men sen är jag ju gla' i färgutmaningar också... :-)
Nu ska jag göra lite nytta här hemma!


Kommentarer
Postat av: johanna

åå WOW vilken snygg!!

hamnar direkt i inspirationsmappen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback