Skrotbokens Mini Art Journal 2011

Skrotboken ska vi följas åt och göra ett alster i miniformat varje vecka. Ett ord att skapa utifrån presenteras varje vecka i forumet. I slutet av året har man förhoppningsvis 52 små söta alster om sig själv... :-)
Jag har lagt beslag på en gammal kortlek som låg utspridd i Stellas rum. Och ja, jag fick faktiskt lov att ta den! Jag tänker mig att mina kort ska sitta på en ring, därför har jag gjort hål i mina små kort.
Det första var lite klurigt... Ordet var Fokus.



På baksidan har jag skrivit lite mer personligt och för mig själv! Det var jättekul och en utmaning att sätta igång med det här! Hoppas du vill hänga på också!! Perfekt med spillpapper och små dekos som blivit över...

Kommentarer
Postat av: Johanna

men åå vad kul!

jag ska också vara med!

hänger inte på skrotboken men jag hänger på iaf :)



perfekt med små kort också!

Postat av: maxell

Va snyggt! Skitsnyggt helt enkelt.



Å coolt med att hitta en kortlek. Jag fick användning för den som jag skaffat för flera år sedan för att göra just detta. :)



Johanna som hänger på. Vill hon inte lägga in sina länkar med i Skrotbokens inlägg? Vore underbart att få än mer inspiration. För ja, dessa kort har en massa inspiration i sig.

2011-01-29 @ 14:01:42
URL: http://maxellexam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback