Mini art journal v.3

Veckans ord är vinter!

Idag har jag varit ledig efter helgens jobb. Planen var att vi skulle åka och hälsa på min kompis Å och hennes lilla dotter M. Men halvvägs dit kräktes sonen i bilen, så det var bara att vända om... :-( Väl hemma har barnen parkerat sig framför varsin film och jag passade på att göra veckans kort! Det blev så här:



Färgerna blev lite sisådär i fotograferingen. Bokstäverna är snyggt glittriga! Som vanligt har jag skrivit ganska mycket på baksidan.

Eftersom jag har tänkt förvara mina kort på en ring, tänker jag att det blir snyggt med en massa band. Planen är också att vissa kort ska få utstickande dekorationer, tror det kan bli coolt!

Kommentarer
Postat av: Pippin

Jättefin! Riktigt vintrig! De kommer bli jätteläckra fastsatta på en ring.

Postat av: Johanna

svar:åå TACK!

tycker du man kan se likheter i upplägg med din?



har sett fågeln på dina alster med. älskar den!ja o alla fåglar :)



tacktack!

vilken fiint kort!!

när jag skickat in uppsatsen för gott (hoppa spå ikväll) blir det PYYYSSEL!!

2011-01-20 @ 17:58:30
URL: http://svartrandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback