Mini art journal v.2

Balans... Det är ordet för vecka 2. När jag tänkte på balans kom jag att tänka på yin och yang symbolen som var väldigt populär för mååånga år sen... Inspirerades lite av den och skapade följande kort:



Även här har jag använt baksidan för lite mer journaling. Efter att jag fotade fick dessutom fjärilarna lite ljusrosa stickles på sig... Tyckte att de såg för nakna ut, stackarna! ;-)
När jag hade gjort det här kortet hade jag ångan uppe och var sugen på fler ord. Men nu får man ge sig till tåls ett tag. Medan jag väntar passade jag på att göra en LO med en vinterbild från förra året.




Orange och ljusblått är ganska fint ihop faktiskt! Kul med färgkombos man inte använder jämt.
Nu är frågan om jag ska scrappa eller sova!? Eller spela Betapet... Svårt val!
Jag har nog bloggat färdigt för ikväll iallafall! Två inlägg på samma timme... Oj, oj, oj! Ibland kan man chocka sig själv. :-P

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart kort! Och så fin layout, jättefina färger ihop!

Postat av: Linda

Man behövr inte ha bra minne för att göra en årslayout. Det räcker med att man har en kalender som man faktiskt använder. ;)

2011-01-16 @ 17:29:00
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/
Postat av: Johanna

fin LO!

jag spelar också betapet!riktigt skoj!

2011-01-16 @ 23:06:44
URL: http://svartrandig.blogspot.com
Postat av: maxell

Snyggt med balansen där. Balanserat så att säga. :)



Å den där layouten. Så läcker färgkombo och upplägg. Gult och blått förekommer ibland med vitt för vinterlayouter, men orange. Wow liksom. Effektfullt!

2011-01-29 @ 13:44:12
URL: http://maxellexam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback