Skrotbokens mini art journal v.8

Jag ligger visst lite efter med bloggandet... Vi har haft härliga kräksjukan här i helgen, i kombination med jobb. Mysigt värre. Natten till söndag var jag uppe x flera och torkade kräks, sen ringde klockan 05. Då var jag lite sliten... Men idag är det ledig dag och dagsljus, så nu har jag passat på att fota... :-)
Ordet för vecka 8 var familj och mitt kort blev så här:



Knasig bild, jag vet, men jag ville att hjärtat skulle synas.



Så här ser det ut på sin ring ihop med kompisarna... :-) Tror att jag kommer få gå upp några storlekar i ring dock.

Eftersom det är måndag har det ju kommit ett nytt ord, så nu vet jag vad jag ska göra om lillprinsen får för sig att sova middag... :-)

Kommentarer
Postat av: johanna n

åå va snyggt!!

du är så kreativ, mina kort blir mest likadana hela tiden känns det som :/

Postat av: Ida - kreativity.blogg.se

Åh vad duktig du är! Du gör massa fina grejer :)

2011-03-09 @ 21:49:16
URL: http://kreativity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback