Skapat lite...

Idag har jag gjort veckans SMAJ-bidrag, men jag har inte fotat än, så ni får vänta lite... :-) Sålänge kan jag visa lite annat.
Jag skickade in ett bidrag till Scraphimlen där man skulle ha med ett hjärta som inte fick vara av papper, chipboard etc.



Jag byggde ett hjärta av washitejp som bakgrund.

I söndags hade jag ett inlägg i scrappizbloggen baserat på färgkombination. Lotta lottade färger åt oss och jag fick svart och grått. Inte så pigga färger, men dessto större utmaning! :-)
Så här blev min LO efter lite klurande.



Jag fuskade lite lagom med röd maskinsöm runt papper och foto, samt ett rött ord i titeln. Kändes som det skulle blivit lite väl mörkt annars. Som dekoration stansade jag ut fjärilar och glossade. Har sagt det förut och kommer nog säga det igen... Glossy accents is the shit! ;-D

Nähä, tidig sänggång kanske? Ska jobba kväll imorrn igen. Mycket kvällar nu... Skönt med sovmorgon förvisso, men det känns rätt surt att vara borta från familjen så mycket på kvällarna. Men det är ju som det är. :-)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback