Scrapgalens januaritävling

För att bryta av lite mot SMAJ-bidragen tänkte jag visa mitt bidrag till Scrapgalens färgutmaning. Man skulle skapa "duokromatiskt", dvs använda två färger bara. Jag gjorde en LO i rött och gult:



Hittade ett gammalt foto på Stella när hon skulle "rymma" en sommarkväll. Tog på sig stövlar och hjälm till sin blöja och pyjamasjacka... <3 Som vanligt nuförtiden använde jag min symaskin. Bra uppfinning det där... ;-)

Imorrn jobbar jag sista passet innan treledighet, ska bli superskönt! Älskar att jobba dag på fredagar när man ska vara ledig resten av helgen. Hoppas på att hinna lite pyssel i helgen!

Kommentarer
Postat av: maxell

WOW. Jag är helsåld på färgkombon. Så färgstarkt härligt och coolt.



Symaskin! Jag är sur för att jag inte kan min framme. Å den kommer nästan aldrig fram. Dumt för det är såväl praktiskt som läckert.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback