Scrapfabrikens augusti-tävling

Hej igen!

Jag är ju som sagt ledig i dagarna sju, eller nåt... Alldeles underbart skönt! Ännu bättre hade det varit om solen hade lyst så där fint som den gjorde förra veckan när jag jobbade sex dagar av sju... :-P Men det är skönt att vara ledig ändå! Och då kan jag ju pyssla massor!! :-D
Den här gjorde jag någon kväll förra veckan och den är ett bidrag till
Scrapfabrikens månadstävling där man skulle lifta en himla snygg LO av Chris_P. Jag tyckte färgerna var himla läckra och använde mig av dem!



En enkel LO med ett som jag tycker, väldigt gulligt foto... Pluttisarna!  :-)
Den ena av pluttungarna ligger nerbäddad i min säng... Tror jag ska göra honom sällskap och läsa lite i min bok. Kallentofts senaste. Spännande precis som de tidigare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback