Mera tävling...

Den här gången är det Scraplagrets augustitävling jag har gett mig i kast med! Man skulle använda sig av jordnära färger, samt använda något från naturen. Så här blev min tolkning:



Behöver jag säga att Ville gillar den här layouten!? Det är ju trots allt hans älskade "Tiger" på bilden... "Min, min" säger han när han ser den, lilla hjärtat! <3

Tycker att det är grymt svårt att fota så det blir bra. Alltid några färger som blir lite kaiko, det fina glittriga syns inte osv... Men det kanske är så för de flesta?! Den här är iallafall ganska glittrig... Även om den ser mest beige ut på bilden, haha!



Den fina kvisten kommer från djungeln bakom vår tomt! Tycker de är fina, både i färskt eller som den här i visset tillstånd! Han har fått en omgång stickles, men det syns ju knappt... Jaja!

Nu ska jag sussa kudden och ladda inför morgondagen. Då väntar besök på Busfabriken... Ojojoj! Ville har lovat att pussa elefanten som han brukar vara så rädd för. Ska bli spännande att se om han gör! :-)

Kommentarer
Postat av: Helene

Jättefin layout! Du har med så mycket och har ändå så mycket "white space"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback