Mera swe...

Kom på att jag glömt visa tolkningen av skissen v.29 på Swe Scrapbook, en LO med foto från förra sommarens midsommarfirande. Dottern rider shettis i parken... :-)



Enkelt och somrigt... :-)

Jag har scrappat en del på sistone också, men jag har inte orkat fota än, ska ta tag i det! Har jobbat hela helgen och har två nätter framför mig idag och imorrn. Sen är jag ledig en vecka, skönt!

I fredags när vi var på Rimforsa strand och käkade blev jag stucken av en geting (tror jag) under ögat. Aj, det gjorde ont. Blev lite rött och svullet, men annars ingen fara. I lördags kväll när jag skulle gå och lägga mig kände jag att det var mer svullet, och när jag vaknade på söndagmorgonen såg det ut som jag hade en halv pingisboll i ansiktet. Ögat var svullet runt om och jag såg absolut inte klok ut!! Skulle jobba kväll som sagt, kul! Not!
Åkte lite tidigare till jobbet och slängde i mig en massa kortison, sen la det sig faktiskt under kvällen och ser idag betydligt bättre ut!
Däremot känner jag mig hängig idag, har ont i huvudet och är inte alls upplagd för att jobba inatt. Sov dåligt natten som var och har inte kunnat sova bra på förmiddagen heller tyvärr. Kommer bli en jobbig natt! :-(
Färdiggnällt! :-)
Nu ska jag strax gå och hämta min stora tjej som har varit på fritids första gången idag! Mkt spännande! Och lillprinsen har varit på dagis för första gången på många veckor, ska också bli kul att se vad han säger!!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback