Månadstävling Svensk scrapbooking - stansat

Igår kväll knåpade jag ihop bidrag nr 2 till månadsutmaningarna på Svensk Scrapbooking. Den här gången skulle man använda sina stansar så mycket som möjligt. Jag gjorde en turkos LO om Stellas simskola.



Jag stansade remsor med tre olika kantstansar. Nu är ju de lite halvt om halvt dolda bakom fotot, men jag tror man kan urskilja att det är tre... Sen har jag stansat fjärilar såklart! ;-) Och mina pebbles har jag byggt själv med utstansade cirklar i flera lager som jag lackat med glossy x flera! Ganska fiffigt sätt att få dekos i rätt färger och mönster... Eftersom temat var stansat var jag ju såklart tvungen att stansa mina bokstäver också! Gillar det här alfabetet, förstår inte varför jag inte använder det oftare... Nog för det är smidigare med färdiga bokstäver, men det tar ju inte sååå lång tid att göra själv! Ska nog utmana mig själv att göra det oftare!

De obligatoriska detaljbilderna:



Jahapp! Det var det för nu... Ska försöka aktivera mina rastlösa barn. Men vad göra en regnig dag som denna!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback