Vår i luften!

Hej! Igårkväll kom vi hem från några dagars vistelse i Sälen. Nog för att det var varmt där också, men det var massor av snö kvar än så länge... Härligt att komma hem till ett näst intill snöfritt landskap. Idag skiner ju solen också! Härligt!
S och jag ska tillbaka upp till Sälen om en vecka för att åka skidor tillsammans med min pappa. Hoppas det finns snö kvar i backarna iallafall... Men gärna solsken!! :-)
Härligt att vara hemma hos lillprinsen igen! Har saknat honom massor!!
Här kommer en LO av honom som låssmed som jag hade med på
Skrotboken härom dagen, uppgiften var att skapa med mobilbilder. Nuförtiden tar jag ju mest bilder med mobilen, (dessutom hade jag framkallat några av dem nyligen...) så jag hade lite att välja på!



Fotot är taget med Hipstamatic-appen, som jag gillar att trixa med! Man kan använda massor av olika objektiv, blixtar och film. Vissa effekter blir skitsnygga, andra ganska gräsliga, man vet inte riktigt i förväg... :-) Den här gillar jag dock!
Lilleman försöker låsa upp dörren till tvättstugan med sin nyckelknippa. Funkar sådär, men han hade roligt under tiden iallafall... :-)



Min vana trogen har jag mistat lite och sytt lite... Och fina husbadgen gillar jag massor!
Gult och rött är en ganska trevlig kombo tycker jag.

Idag är det ju måndag och nytt ord i SMAJ, hoppas jag får till lite scraptid mellan tvättmaskinerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback