SMAJ v.17 och bidrag till aprils månadstävling

Jag fuskar lite och hoppar över v.16 så länge... Men jag looovar att jag ska göra den bara jag kommer på hur! ;-)
Veckans ord är tid och eftersom jag var på scrapträff idag passade jag på att göra mitt bidrag.



Bo Bunny-papprena är ju alldeles ljuvliga! Inte riktigt min stil egentligen, men vaddå, man kan väl ändra sig!? Jag gillar dem iallafall! Skitade ner bakgrunden med distresser och klippte ur två klockor ur ett papper. Den ena klockan satte jag på 3d-kuddar. Inget band den här veckan!
Kortet handlar om hur jag (framför allt den här årstiden) önskar mig mer tid! Det är så mycket jag vill hinna med!!

Idag har jag scrappat större delen av dagen, väldigt trevligt och bra för själen! :-) Sen åkte jag hem och rensade ogräs i häcken på framsidan, kändes himla skönt att få det gjort också!! Imorrn är det dags för jobb igen... Lediga dagar går fort har jag märkt!!

På träffen idag gjorde jag också ett bidrag till månadstävlingen på Skrotboken (ni minns länken i tidigare inlägg va!?) Man skulle ju färga in en boksida och använda på sitt alster. Jag körde min vana trogen med mist... Grå och röd den här gången...



Jag tycker att rött, svart och vitt är en härlig kombo!! Lite dramatisk på något vis... Själva layouten handlar om min dotters förkärlek för att gå på caféer... Hon älskar att fika! Här är det Biltemas fik som fått finbesök... ;-P



Jag har visst fått pippi på svarta rosor! Tycker det är supersnyggt och användbart...

Jaha, då kanske det är dags för mig att ta kväll... Klockan ringer 05 imorrn, det var länge sen kan jag säga! Tror inte jag jobbat dagpass sen innan fjällresan nån gång. Får väl se om jag kan sova inatt.

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Så snyggt med klockan på 3D-kuddar!!! Att förra veckans ord var svårt är tydligt - bara jag som lämnat bidrag :-/ Väntar med spänning på ditt :-) Tokgillar layouten oxå, smart att färga in boksidan med mist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback