Skrotbokens mini art journal v.15

Jag ligger ju lite efter... Men det var svårt att skapa om vårkänslor när jag hade fullt upp med skidåkning! Men nu är ordningen återställd! Eller, jag har iallafall gjort förra veckans bidrag klart! Det blev enkelt.



Ljusa, våriga färger och lite chipboard! Vilken jag färgade in med olika stämpeldynor och embossade. Kan förövrigt säga att fågelns vinge flög iväg inte bara en gång när jag skulle värma den med fönen... ;-) Orsakade ett och annat fult ord! Men till slut blev det ju riktigt bra!



En liten close-up! Tycker att det blir ganska cool effekt med embossingen på trädstammen, det ser liksom lite mer levande ut. Håller ni med?
Nu ska jag strax åka och jobba! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Åh, vilket fint litet kort! :-) Härligt vårigt! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback