Skrotbokens mini art journal v.14

Jupps, jag lyckades snika till mig lite scraptid när sonen sov middag. Så jag knåpade ihop veckans SMAJ...



Är inte supernöjd med fotograferingen, men jag orkade inte göra om... Man får helt enkelt se honom med sina kompisar på ringen... :-) Hade tänkt mig lite närbilder, men de blev så suddiga. Det främre huset och några moln är fästa med 3d-kuddar.
Texten på baksidan handlar om hur jag längtar efter värme och sommar. Njutningen att bara kunna gå rakt ut genom dörren. Slippa bylta med skitiga ytterkläder som tar en massa plats och är krångliga att sätta på.
Snart är vi där!!! Iiiiiiiihh! Härligt! :-)

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Jisses vad snabb du var idag ;-) Åh snyggt, snyggt, snyggt! Här är en till som längtar till varmare tider!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback