Månadstävling hos designat

Hej igen! Idag tänkte jag visa mitt bidrag till designats månadstävling! En kombinationsutmaning där man skulle använda sig av

-hjärtan
-mist
-wellpapp
-rivet papper

utöver dessa saker får man ju såklart lägga till saker... Så här blev min LO.



Nakenfisen Ville som har pippi på att borsta tänderna... ;-) Misten jag använde mig av är den vita chalkboardmisten, sååå snygg!! Jag drog med slangen på munstycket över pappret istället för att spraya. Det blev jättecool effekt, syns inte toppenbra på bilden tyvärr. (Dessutom har jag ju satt en massa saker för... ;-P)



Här syns misten lite bättre även om färgerna är lite missvisande.

Då är det dags för ett kvällspass igen... Har två kvällspass och två nattpass den här veckan... :-( Skönt med sovmornar och lediga förmiddagar men jag är ju helst hemma med mina darlings på kvällen faktiskt!
Men efter morgondagens nattpass är jag ledig resten av påsken, så det får väl ses som ok!
Måste åka förbi stan innan jobbet då jag köpte en vas till påskpynt igår, när jag skulle packa upp den idag var den trasig i kanten... :-( Trist! Och klantigt av mig att inte kolla i butiken!
Stella tycker det är lite dåligt att vi bara har påskpynt i köket, så jag tänkte mig ett litet ljusarrangemang i vardagsrummet... :-)
Ha en fin dag i solen ni som är lediga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback