Färgstarka böcker...

...handlar dagens inlägg på Skrotboken om. Man skulle färga in en boksida och använda på sitt alster. Jag färgade en sida med distresser och mist och sen scrappade jag Villes nalle.



Jag lekte lite med rivna kanter och min kära symaskin! Vilken tur det är att jag använder symaskinen när jag scrappar eftersom jag inte syr nå't annars... ;-) Fjärilarna är urklippta ur ett sånt däringa fint Bo Bunny papper... Gillar't!!
Fotot är från i vintras då lillfjuff hade vattkoppor. Han satt uppkrupen i soffan och höll om sin nalle och såg alldeles ynklig ut... <3 Lille gubben! Nallen fick han när han döptes och han blev alldeles förälskad direkt. "Pratade" med nallen som bara den, släkten tyckte det var helfestligt!

Hittills i veckan har jag bara jobbat dagpass. Hade tänkt att jag skulle pyssla massor på kvällarna. Yeah right, har somnat som en stock supertidigt. Extremt tröttsamt att gå upp klockan fem flera dagar i rad... Imorgon blir det förhoppningsvis lite sovmorgon om barnen behagar vara morgontrötta... Sen väntar jobb fre kväll och lö dag, innan vi ska på grill- och födelsedagsfest på andra sidan kullen! :-) Kanske blir det brasa också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback