Mollys *flodhäst*

I septemberkitet från Mollys var det det djungeltema! Inte helt lätt tycker jag... Mina Kolmårdskort ligger fortfarande i datorn alldeles oframkallade... För att komplicera det hela skulle den söta lilla flodhästen som Lilo gjort i filt vara med på månadens tävlingsbidrag.
Men så kom jag på det perfekta fotot att scrappa:



Och det gjorde jag verkligen! Kände mig som en flodhäst alltså... Fotot är tagen på kvällen efter Linköpingscrap och jag var helt slut! Jag var dessutom väldigt färdig med att vara gravid, fast det struntade ju lilleman i och stannade ytterligare några dar. ;-) Det känns väldigt avlägset, trots att det bara gått ett och ett halvt år. Och Stella ser så liten ut på bilden. Hon undrade förövrigt varför hon inte har några kläder på sig. :-) Gullungen!



Söta flodhästen!



Journalingrutan blev lite friserad för att passa bättre i färgerna... Jag har bara lagt till knappar och thickers, allt annat är från kitet.

Kommentarer
Postat av: Lilo

Supersnyggt!!!! Du är ju en baddare på att scrappa med djungeltema!!! Otroligt fint! Och jag gillar hur du fått till temat för att få med flodhästen tillverkad av mig. ;)

Postat av: Monica

Bilden stämmer väldigt bra överens med hur jag känner mig just nu =)

2010-09-03 @ 10:42:56
Postat av: Monica

Bilden stämmer väldigt bra överens med hur jag känner mig =)

2010-09-03 @ 10:43:47
Postat av: Linda

Supersnyggt! Och väldigt passande till temat... ;)

2010-09-14 @ 18:58:46
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/
Postat av: cattis

Vilken härlig layout!! =D

2010-09-20 @ 22:03:45
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback