Kontraster

I veckan hade jag en LO med i ett inlägg på skrotboken om kontraster. Jag gjorde mitt bidrag i lila och orange/gult.



Tycker färgkombon är riktigt läcker!




Älskar de färgglada spetsarna! Skulle vilja ha hur många färger som helst...



Och min dymo är jag också kär i... Tror att jag kan ha sagt det förut! ;-)

Det var väl vad jag hade att bjuda på idag! Sitter och försöker förmå mig själv att städa! Ser ut som ett bombnedslag här hemma, men jag saknar inspiration... Fast snart måste jag nog göra det ändå!
Ha en trevlig lördagskväll, det tänker jag ha! Ser fram emot trerätters och ett glas rött eller två!

Kommentarer
Postat av: Emma

jättefint kort :) Önskar jag var så påhittig.. mina kort är så tråkiga.. du hittar några i min blogg om du är intresserad..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback