Hemma

Då jag opererades i fredags kunde jag ju tyvärr inte vara med på Linköpingscrap i helgen! Supertråkigt!! Men jag är glad att operationen är överstökad, allt gick bra! :-) Jag var inne på JB och shoppade lite och pratade lite strunt, härligt! Har ganska mycket inspiration för tillfället, gött när man kan sitta i lugn och ro på dagarna. Det har blivit ganska mycket till Skrotboken som har mycket på G för tillfället, roligt! Lite till Scrappiz också! Inte så mycket att visa här än dock. Kan visa en djurisk LO jag gjort med Mollykitet...



Har scrappat det här fotot förut tror jag. Tycker hon är så gullig när hon rynkar på näsan sådär! :-)
Nähä, nu ska jag kanske scrappa lite!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej, skönt att höra att allt har gått bra, vi saknade dig vid vårt bord i helgen, jag gillar din LO, fint foto och fina färger på pappren.

Ha en bra dag. Hälsningar från Småland.

2010-09-15 @ 10:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback