turkos, orange och grönt!

Snubblade över en tävling hos Pysselmyran, man skulle göra ett alster med färgerna grönt, orange och turkos. Eftersom min nygamla grej är att balta med mist och jag har dessa färger blev det en kladd-LO! :-) Enkel, men jag är väldigt nöjd med den! Fotot är på V från Kreta i somras.



Den gröna misten ser visst lite gul ut på bilden, men jag lovar, den är grön! :-)

Lite detaljbilder är ju alltid skoj...



Chippishjärtat har fått smaka på Brilliance-dyna och lite mist...



Det har även det mindre hjärtat, fast det fick en massa glossy accents också! :-) Glossy är förövrigt också en nygammal favvo. Nästan allt blir ju skitsnyggt med glossy på! Nackdelen är ju bara att det måste torka så länge... Och extra jobbigt blir det ju när man gör många saker samma dag med glossy på. ;-P

Nu ska jag åka och jobba kväll! Känns helt ok dock, med tanke på att jag är ledig resten av helgen! Imorrn väntar lite familjemys med miniutflykt, kräftor på kvällen! På söndag blir det busfabriken.
Hoppas jag hinner snika åt mig lite sovmorgon också!
Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: maxell

Ohhhh va färgglatt och härligt. Gör en glad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback