Mera Mollys...

Den här månadens utmaning med Mollys-kitet var att göra ett höstkort. Mitt blev så här:



Jag har också gjort en Lo med de snygga baksidorna! Fast jag trotsade hösttemat och tog fram sommarens Kreta-bilder igen! Maken, sonen och svärfar fick en egen LO!




Nu tror jag det är dags att krypa till kojs igen. Ska jobba natt igen imorrn och på lördag. Blir ju helt dagvill. :-( Lite upp och ner att gå och lägga sig när man nyss stigit upp. Dessutom ska jag ju helst sova länge på dagen imorrn så jag vill ju inte somna för tidigt... Komplicerat värre! :-)
Lilleman ligger i min säng och snurrar och hostar, tror han blir kvar där hela natten. <3 Mysigt! :-)

Kommentarer
Postat av: Lilo

Jättefint kort!!! Och du! Vad snygg din LO är. Och man tänker inte alls höst när man ser den utan verkligen sommar! Bra gjort! =)

Jag är full av beundran för dig som jobbar natt och ska lyckas sova på andra tider mm. Det kan inte vara lätt alls!!!

Postat av: Sandra

Härliga höstalster!



För Linn går det åt fel håll, innan har hon varit pigg och feberfri på fm men hög feber på kvällen, idag hade hon feber även på morgonen. Hostan blir mer och mer besvärlig också, så nu ska vi snart och träffa läkare.



Ha en skön helg!

Kram, Sandra

2010-10-22 @ 09:48:04
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för de söta kommentarerna i min blogg! Vilket fint kort du har gjort. Jag hade planer på att göra ett kort till Mollys-utmaningen också, men med tanke på att jag har typ femtio kort i kortlådan, och jag vet inte vart jag ska göra av dem, så kändes det onödigt... Jättefin layout också, snyggt att göra en sommarlayout med de papprena!

2010-10-22 @ 23:41:28
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback