Nej se det snöar!!

Shit pommfritt vad det snöar!! Sitter och tittar ut över min trädgård som blir allt vitare. Det ryker snö in över altanen... Ska bli mysigt att tända en brasa om några timmar!
Lilleman har varit febrig och hostig så vi har varit hemma idag. Tog en pulkapromenad till affären för att vi skulle få lite luft. Oj vad det var ruskigt ute! Men han gillade pulkan! :-)

Har inte något nytt att visa men jag har däremot inte visat mina två senaste LO's som jag gjorde av Scrapgalens paket till Scrappiz, så de kommer här:



Den här gillar jag massor! Tycker det blev bra kontrast mellan det gulligt, glittriga pappret och det lite tuffare fotot! Kul med papper som man kan använda precis som de är!!



Frosseri i blommor... ;-) Min fina unge och hennes älskade nallis! Han hänger med fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback