Knappar

Jag har kommit in i ett riktigt pysselstim, det är hur kul som helst!! I helgen ska vi ha pysselträff med Scrappizredaktionen, det ska bli jätteroligt! Hoppas på massor av inspiration! Ska komma på någon klurig utmaning att göra då, tål att tänkas på! :-)

Ikväll tänker jag visa er en knappig LO som jag gjorde härom kvällen. Knappar är ju en sån där sak som jag är galen i och använder massor periodvis. Nu var det dock länge sen, därför passade jag på att använda extra många... ;-)



Gillar färgkombon! De prickiga/rutiga papprena från Jillybean Soap är ju också riktiga favvosar. Passar till allt!!

När jag ändå håller på och skriver måste jag visa vad som landade i min brevlåda idag:



Fiiina va? Det värsta är att det är ju beroendeframkallande, så snart måste jag beställa fler!! :-D
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback