Stor tjej och busig kille...

Idag har Stella äntligen kommit på hur man cyklar utan stödhjul! Nu ska hon bara komma på hur man börjar och slutar också... ;-) Jag tycker hon är jätteduktig, hon har varit ganska rädd, men idag funkade det!
Den lille marodören är inne i sitt värsta klätterstim! Klättrar på allt, lådor som man kan stå på, bobbycaren osv. Än så länge har han inte slagit sig, men jag har hjärtat i halsgropen hela tiden. Alla knappar ska tryckas på och alla skåp och lådor ska öppnas och tömmas... Vi har att göra nu kan jag säga! :-D Tror min käre make tycker det ska bli lite skönt att gå till jobbet imorrn igen! ;-)

Jag hittade en LO till från Linköpingscrap! Denna gjorde jag till designats skisstävling.

Återigen är det
Anitha Carlsson som är "skyldig" till fotot. :-) 

Kommentarer
Postat av: Eva G

Hur söt är inte han då? Jättefint foto på en liten buspojke :-) Tycker verkligen det är dax att ses snart, frågan är bara när?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback