scrappat lite...

Äntligen har jag kommit igång och scrappa lite igen! Det är väldigt skojigt!! Känner mig full av inspiration! Fick igår hem min skärmaskin som jag beställt, ÄNTLIGEN fick jag tummen ur... Ni som känner mig vet ju att jag brukar svära över min skärmaskin som skär snett, men jag är liksom lite för snål för att lägga pengar på en ny när det finns så mycket annat som är skojigare... :-) Men nu gjorde jag det!! Hurra! Mycket roligare kan jag säga redan nu, men jag tror det tar ett litet tag innan jag är inkörd på den.
Idag tänkte jag visa en bara för att LO. Tog en massa bilder på sonen när han badade för ett tag sen, några av dem blev jag väldigt nöjd med, så jag framkallade dem i olika färger och storlekar... Ni lär få se dem igen mao. ;-)

Den ser visst lite skum ut i färgerna här, men det får vara som det är...

Ikväll ska jag gå på Stellas dansuppvisning! Ska bli väldigt spännande!! Undrar om det är jag eller hon som är mest nervös!? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback