Scraplagrets majtävling

Tänk att det ska vara så roligt med tävlingar och utmaningar!! Igår hittade jag den här tävlingen på Scraplagrets blogg och blev superinspirerad! Slängde snabbt ihop ett bidrag som jag blev jättenöjd med. :-)



Den annorlunda formen åstadkoms genom att helt sonika hälla ut quinoa över mitt cardstock och sen spraya med glimmermist. Tyckte det blev ganska bra. Lite kladdigt på de större fläckarna, men det tycker jag inte gör något!



Här syns quinoaplupparna lite bättre...

Nu har pojken på bilden just somnat, så jag kanske skulle sätta fart med mitt ogräsrensande istället för att sitta här och slöa! ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna N

guuud va fint!!

2010-06-03 @ 10:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback