Ditt och datt

Hmm..är det nån mer än jag som tycker att det är jobbigt att komma på rubriker till blogginläggen?! Fattar inte varför man måste ha det.
Idag har jag varit i stan och fikat med min kära vän Cicci. Vi har planerat för vår gemensamma 35-årsfest som ska gå av stapeln i helgen. Det ska bli superkul!! Härligt också att fika och luncha på stan utan barn. Även om jag har de underbaraste små sockergrynen i hela världen är det skönt att få en stund själv ibland! :-)
Ikväll är jag dessutom själv hemma (förutom den lille som sover nu), så jag har ensam makt över fjärrkontrollen! Eller om jag skulle scrappa? Eller både och... ;-)

Här kommer en enkel LO som jag gjorde med förra årets dagisfoton. Vi fick hem dessa nyss, de har legat på dagis. Tänkte att jag lika gärna kunde scrappa dem till lillfrökens album. Hon tycker att det är sååå kul att kolla i sina album nu, känns ju extra roligt då faktiskt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback