Sifferutmaning

Jag har jobbat i två dagar nu så jag har visst inte hunnit pyssla så mycket... Men jag har gjort klart ytterligare en utmaning till JP hobbys vårrus. Även i denna utmaning skulle man använda sig av kitet, man fick lägga till cardstock, dekorationer och bokstäver (tror jag). Sedan skulle man ha 1 av något, 2 av något, 3 av något osv så långt man ville, men man fick inte hoppa över någon siffra.





Det bidde lite fesigt i fotograferingen, färgerna är visst inte riktigt riktiga... (Den är faktiskt finare live om jag får säga det själv...)
Listan då;

1. foto
2. ord i titeln
3. mönsterpapper
4. hjärtan
5. dymoremsor
6. knappar
7. halvpärlor
8. pearlmakerduttar
9. nian i 2009...

Inte särskilt lång lista, men jag är ju inte heller känd för att ha tokmycket grejor på mina alster. Jag är nöjd helt enkelt!
Nu har jag inte tid att sitta här längre, kaffet är uppdrucket och städning väntar inför lillprinsens ettårskalas i eftermiddag! (Det blir i förskott eftersom jag är upptagen med scrapträff hela nästa helg). Tänk förresten vad tjock och trött jag var idag för ett år sen. BF+3 och ganska många (fem iallafall) dagar kvar, men det visste jag ju inte då... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback