mina vårdrömmar

Här kommer nästa bidarg till CC:n på JP hobby. Alstret skulle ha titeln "mina vårdrömmar" och minst tre saker från kitet skulle användas, varav två papper. Dessa skulle tydligt framgå.



Färgerna blev lite muppiga i fotograferingen, men det kan vi inte rå för... Är helt tokig i halvpärlor och spetsar för tillfället... ;-)



Väldigt användbara!

Nu borde jag egentligen städa med tanke på att vi ska ha ettårskalas i helgen, men det är ju så roligt att scrappa!! Kan liksom inte riktigt slita mig... Och datorn är ju ganska rolig också... ;-P
Sitter och lyssnar på snön som rasar av taket alldeles utanför fönstret. Undrar när snön på carportens tak ska rasa. Det är ett tjockt täcke och solen gassar på. Men då tror jag inte att jag ser ut längre, så jag hoppas att det dröjer...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, spetsar och halvpärlor kan man ju aldrig få för mycket av på en LO! Visst har det börjat kännas som vår nu? Jättefin vårLO och så kul med egen, scrappad logga!

Kram, Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback