CC-bidrag

Jag har ju mjukstartat lite med CC:n på JP hobby, gjorde ett kort som skulle ha trädgårdstema. Det blev såhär:

 
Ganska fyndigt med rubriken om jag får säga det själv... ;-) Till denna utmaning krävdes inte kitet, så jag kände att den var bra att börja med...
När den var avklarad vågade jag mig på en kittävling. Man skulle skapa ett runt bidrag och det skulle synas att man använt kitet.



Det runda pappret var från början ett halloweenpapper. Jag skar ur "innanmätet" och satte ramen över ett cardstock från kitet. Klockorna är urklippta ur ett kitpapper, rubriken, de vita blommorna och den runda röda braden är också från kitet!
Återstår att se vad jag ska hugga tänderna i härnäst! :-D

Påbörjade städprojekt av pysselhörnan idag. Sedan fick jag spontanbesök (väldigt trevligt) och glömde liksom bort det, så nu är det halvstädat och väääldigt mycket saker har hamnat i sängen. Frågan är om jag ska fixa färdigt el scrappa nu!? Återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kortet är jättefint! Fyndig rubrik med.

Söt Layout!

Kram

2010-03-09 @ 10:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback