Bla bla bla

Våren är på väg!! Fast i vår trädgård syns det inte så bra... Det ligger sjukt mycket snö kvar. Mellan huset och förrådet är det en stor vall, har varit ute och grävt lite i den idag för att hjälpa våren lite på traven. :-) Men det tar nog tid innan det smälter.
Imorrn åker jag och Stella till Sälen några dagar med min pappa, det ska bli jätteroligt! Har inte åkt skidor på fem år tror jag. Stella ska gå i skidskola, ska bli spännande och se vad hon tycker om det!
Hoppas på strålande sol så man kan sitta ute och äta lunch och få lite färg på bleka nosen... Väderleksrapporten såg dock inte så väldigt lovande ut, men det blir nog bra hur eller hur.
Har fotat lite idag av de alster jag gjorde förra helgen. Kan iallafall visa några.



Vinterbilder känns ju inte superlockande i dagsläget... ;-) Denna gjorde jag till skisstävlingen på söndagen.



Helcrazy färger, jag vet... Lila är visst min nya grej! Har haft supersvårt för lila, men plötsligt tycker jag visst om det!? Den här gjorde jag till annonsutmaningen, inspirerades av färgerna i annonsen som var just vit, rosa, lila och orange bland annat...

Borde ta tag i packandet nu! Tänkte ta med mig scrapsakerna faktiskt! Kanske kan få något gjort på kvällarna...
Oj, nu vaknade lillprinsen! Bäst att passa på att krama och pussa på honom idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback