you are my sunshine

Jag tror vi håller på och regna bort... :-( Usch och fy vad tråkigt det är!! Min stackars gräsmatta mår inget vidare, stövlar är ett måste om man önskar spatsera på den... Hoppas det vänder snart!

Igår hade jag en LO med i ett inlägg om färg på Skrotboken. Länken till inlägget ville sig inte riktigt, men kolla lite längre ner så finns en länk till bloggen! :-)

Så här bidde min! Jag lekte en del med pearlmakers... Kunde liksom inte sluta när jag väl börjat! :-) Solens strålar är alldeles glittriga och fina, men det syns inte så bra. Älskar de där alfabetena, måste köpa fler!! Otroligt användbara och ganska många bokstäver av varje, i like!!

Kort inlägg idag, men ändå! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback