Scrapträff idag

Det var roligt att träffa tjejerna igen och kul att pyssla! Kändes lite halv förskräckligt att gå in och sätta sig hela dagen när det var så fantastiskt väder ute, men det gick! :-D
När jag kom hem återgick jag till mitt trädgårdsanläggande, shit vad roligt det är! Jag har blivit helt biten!! Hoppas mina fina sjöstenar kommer i veckan så jag kan sätta fart med resten! Kanske ska ta lite foton nån dag för att föreviga processen... Jag tycker det är jättefint redan även om det är väldigt mycket ofärdigt!!

Fick idag veta att en av mina bästa vänner gifte sig igår... Vilken spjuver!! Jag hade det på känn, så jag blev inte jätteöverraskad, men ändå!! Är allt liiiite sur för att jag inte fick vara med, men jag är också väldigt glad för deras skull! Hoppas de kompenserar med en skojig fest framöver... :-D

Nu ska jag gå och lägga mig! Har lovat dotra ett besök i simhallen imorrn... Har sagt det länge men nu ska det bli av, hon är sååå glad! :-) Ska försöka hinna med att fota lite LO's imorrn så det kan komma ett inlägg med bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback