Allt och inget

Hej på er! Vilket otroligt, fantastiskt, underbart väder det är!! Man blir ju lycklig i hela kroppen när man tittar ut genom fönstret på morgonkvisten!

Igår var jag på utbildningsdag på jobbet. Kändes motigt på morgonen att gå in en hel dag, men det visade sig att vi (pga indelning i olika grupper) fick en del fritid under dagen. För mig och min grupp innebar det lunch mellan 10.45-14... Kändes helt ok! ;-D Vi satt i trädgårdsföreningen och åt lunch, gott. Sen var vi ett varv på stan, tog en glass på Bosses (premiär för min del). Helt ok arbetsdag! :-)

Skapar gör jag en del, just nu är det mest till
Skrotboken, vet inte om jag berättat att jag fått äran att ingå i deras fasta team!? Väldigt trevligt!! Det kommer lite nytt här inom kort alltså... Hav tålamod! ;-)

På söndag är det dags för en träff med tjejerna som jag fixar linköpingscrap tillsammans med! Det brukar vara underbart skojigt och jag längtar såklart!! Förresten har vi bestämt datum för nästa stora träff, 11-12 september. Missa inte det!! Kila iväg till hemsidan (pekar uppåt) och läs om anmälningar och annat praktiskt!!

Nu tyckte jag bestämt att jag hörde solen ropa på mig! Det är ju alldeles förskräckligt att sitta inne framför datorn när det är så fantastiskt ute! Ha en skön dag, tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback