Vinter!!

Wow vilken vargavinter vi fått!! Jag tycker det är jättehärligt med all snö! Plötsligt öppnar sig en värld av möjligheter för skojig utelek efter en tråkig höst med väldigt mycket tv-tittande... Nu åker vi snowracer och skridskor och i em ska Stella testa skidorna för första gången i år.

Igår var jag på scrapträff med tjejerna som fixar Linköpinscrap, det var som vanligt väldigt trevligt! Jag gjorde fyra LO, och när jag kom hem hade jag ångan uppe så det blev två till! Länge sen jag var inne i ett sånt produktivt stim...




Den första är från sommarens besök på ALV. Hade tänkt göra minst en till med många små foton, men andan föll inte på så det får bli en annan gång...



Den här handlar om min tjurighet när det gäller minigolf. Jag har alltid varit dålig förlorare just i det spelet, något som jag inte är annars... I somras när jag och barnen hälsade på hos min far och hans fru, spelade vi minigolf och jag vann!! Var tvungen att ta en bild på protokollet... En LO som passar i ett BOM-album om jag någonsin får till ett.



Förra nyårsdagen var det kallt men underbart väder! Vi var nere vid sjön och åkte skridskor. Här har vi fikapaus!



Även detta foto är från det tillfället. Så här ser "vårt" bad ut på vintern. Iallafall omklädningsrum och brygga...

Nähä, nu har sonen vaknat och vill ha mat. Sen har jag som sagt lovat uteaktiviteter, så det är bäst att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Eva G

Så mycket fint det blev. Det var bara den första jag kände igen från träffen, men jag åkte ju hem tidigare också. Kram

2010-01-07 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback