scrappat lite...

Jepp, igår fick jag ett ryck och scrappade lite. Kul! Först gjorde jag ett bidrag till en skisstävling, är dock osäker på om man fick visa den, så jag väntar lite...
Sen gjorde jag ett bidrag till en lifttävling på
pion design. Den ser ut så här:



Den blev visst ganska lik originalet... Gillar textremsorna, brukar använda mig av det ganska ofta, även om det oftast är meningar istället för ord. Just nu är jag också kär i mina halvpärlor... Och såklart mitt Central Park-alfa!! Tycker det är sjukt snyggt!

Ikväll ska jag träna, hör och häpna!! Har lyckats få med mig två kompisar härifrån "byn". Mycket roligare och enklare när man har sällskap! Hoppas så att vi ska få in en god vana och verkligen träna två gånger i veckan!! Vi får väl se hur det går, men jag är väldigt peppad just nu iallafall. ;-)

Kommentarer
Postat av: Wildärtan

Man får visa sina tävlingsbidrag om det är Pyssellyckans tävling du menar:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback