Sammanfattning

Vet inte om jag talat om här att jag fått den stora äran att vara blogginspiratör på Scrappizbloggen! Väldigt skojigt att få jobba ihop med alla duktiga tjejer där!! Igår visades ett alster av mig för första gången... Vi gjorde olika sammanfattningar av året som gått.
Så här blev min:



Villes ankomst till familjen var ju såklart den största händelsen i vår familj och den har ju till väldigt stor del präglat hela året. Jag använde en massa indexbilder för att få med många olika händelser och vardagliga saker från året... Kommer nog att använda mig av just indexbilderna igen, kul sätt att förstärka huvudfotot! Fast nästa gång blir det kanske inte riktigt lika många! ;-)
Ha en fortsatt trevlig helg i kylan! Här var det -24,4 i morse när jag var ute och hämtade tidningen samt mer ved!! Braskaminen får jobba i dessa dagar!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad kul! Grattis! Ska bli kul att få se dina alster där. Du har alltid varit en förebild för mig, jag gillar verkligen din stil!

Postat av: Eva G

Kul idé med alla små bilder och jättefin lo. Vi hade -26,8 grader, men i kväll är det bara 5 minusgrader, det svänger fort.

2010-01-10 @ 20:39:32
Postat av: Christina

Hej Sara

Tack för ditt besök hos mig det var trevligt.

Idén med många småbilder över året som gått var kreativt och dekorativt. Måste vara kul att sitta och peka på varje bild och dra sig till minnes vad som tilldrager sig haver.

Grattis till inspiratörsuppdraget

Bakluckeloppis har jag besökt ett par gånger och haft mina funderingar om jag skall våga mig på ngt sånt, men nej sitta där en hel dag och kanske inte sälja en pryl. Säkert mer luckrativt om man har småbarnssaker som du att kränga iväg.

Kram Christina

2010-01-19 @ 17:53:49
URL: http://cke.se/scrap/blogg.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback