Liftat mig själv

Jag har sån lust att pyssla, men svårt att få till tiden just nu... Gjorde två layouter i söndags när jag kollade på Johan Falk, men dessa har jag inte fotat ännu. Återkommer med dessa...
Sålänge kan jag visa en LO som jag gjorde till
Scrappizbloggen. Det var Petra som utmanade oss att lifta en av våra första layouter.



Den här gjorde jag till Stellas första-året-album. Jag gillar den fortfarande... Det jag inspirerades av när jag gjorde min lift var framförallt de runda fotona, samt monogrambokstaven i rubriken.



Den här blev lite mer dekorerad än den förra, även något färggladare...
Jag tycker att det här var en jätterolig utmaning! Testa du också!!
Jag kommer definitivt göra om det!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Sara

Snyggt med runda bilder, det har jag nog glömt att man kan ha. Det blir ju snyggt !!

Det du nämnder för monogrambokstäver var också snyggt, men vad är det?? Hur får du till det?

Vi ses väl i Betorp hoppas jag

Kram Christina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback